Робота методичного об’єднання будується відповідно до вимог стратегічних документів школи та даного положення.
Методичне об’єднання:
– проводить проблемний аналіз результатів освітнього процесу;
– вносить пропозиції зі зміни змісту та структури обов’язкових навчальних курсів, їх навчально-методичного забезпечення, з коректування вимог до мінімального обсягу та змісту навчальних курсів;
– проводить первісну експертизу істотних змін, внесених викладачами в навчальні програми, що забезпечують засвоєння учнями вимог державних освітніх стандартів;
– вносить пропозиції з організації та змісту атестації педагогів;
– вносить пропозиції з організації та змісту досліджень, орієнтованих на поліпшення освоєння учнями навчального матеріалу відповідно до державних освітніх стандартів;
– приймає рішення про підготовку методичних рекомендацій на допомогу вчителям, організує їх розробку й освоєння;
– розробляє методичні рекомендації для учнів та їхніх батьків з метою найкращого засвоєння відповідних предметів і курсів, підвищення культури навчальної праці, дотримання режиму праці й відпочинку;
– організує роботу методичних семінарів для малодосвідчених учителів-початківців.
Методичне об’єднання узгоджує свою діяльність із відповідними кафедрами в особі їхніх завідувачів. У своїй роботі методичні об’єднання підзвітні педагогічній раді.
Методичне об’єднання має право:
– висувати пропозиції про поліпшення навчального процесу у школі;
– звертатися за консультаціями з проблеми навчання й навчальної діяльності учнів до заступників директора школи з науково-методичної, навчально-виховної роботи, до завідувачів кафедр;
– порушувати питання про заохочення своїх членів за успіхи в роботі, активну участь в інноваційній діяльності;
– готувати свої пропозиції при проведенні атестації вчителів;
порушувати питання публікації матеріалів про кращий досвід, накопичений у рамках методичного об’єднання;
– рекомендувати своїм учасникам різні форми підвищення кваліфікації за межами школи.