УМОВИ ПРИЙОМУ ДІТЕЙ ДО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
До Комунального закладу «Харківська спеціальна школа №6» Харківської обласної ради приймаються діти, які мають втрату слуху від 30-70 дцб і мають різний ступінь недорозвитку мови, або які оглухли у шкільному або дошкільному віці, але зберегли мову (повністю або частково).
Зарахування учнів до школи-інтернату проводиться протягом року наказом директора на підставі таких документів:
- заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
- копії свідоцтва про народження дитини;
- висновку обласної психолого-медико-педагогічної консультації;
- особової справи ( витягу з особової справи ) та документа про наявний рівень освіти (крім дітей, які зараховуються до підготовчого, першого класів);
- індивідуальної програми реабілітації інваліда (для дитини-інваліда);
- довідок про стан здоров’я дитини: «Медична картка дитини»(ф№026/0); витяг з «Історії розвитку дитини» (ф№112/0) з даними про результати аналізів (загальний аналіз крові та сечі, мазок із зіва на дифтерію, аналізу калу на дезгрупу); копія «Карти профілактичних щеплень» (ф№063/0); довідки закладу охорони здоров’я про те, що дитина не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями;
- висновку сурдолога та результатів аудіометрії.
Для зарахування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, окрім зазначених, подаються документи, передбачені Порядком провадження органами опіки та піклування діяльності, пов’язаної із захистом прав дитини.
Документи, необхідні для зарахування дитини до школи-інтернату, подаються особисто батьками або особами, які їх замінюють.
До підготовчого класу приймаються діти з 6 років, які не здобули дошкільну освіту, або через певні обставини не готові до навчання у школі.
До 1-го класу спеціальної школи-інтернату за висновком обласної психолого-медико-педагогічної консультації зараховуються діти з 7-ми років, які здобули дошкільну освіту або мають достатній розвиток мовлення.
Не підлягають направленню до школи-інтернату:
- діти, які не пересуваються без сторонньої допомоги, потребують індивідуального догляду;
- діти, які страждають частими епілептичними припадками;
- з психопатоподібними розладами;
- з тяжкими порушеннями мовлення на фоні нормального слуху (алалія, афазія та ін.).