Всеукраїнський науково-практичний семінар «Бімодально-білінгвальний підхід. Інновації в освіті дітей із порушеннями слуху»

Всеукраїнський науково-практичний семінар «Бімодально-білінгвальний підхід. Інновації в освіті дітей із порушеннями слуху»

21 березня 2019 року на базі Комунального закладу «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів № 6» Харківської обласної ради відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар «Бімодально-білінгвальний підхід. Інновації в освіті дітей із порушеннями слуху», який підготували і провели співробітники відділу навчання жестової мови Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України: Замша Анна Володимирівна, кандидат психологічних наук, завідувач відділу навчання жестової мови; Адамюк Наталія Борисівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання жестової мови; Дробот Олена Анатоліївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу навчання жестової мови; Федоренко Оксана Филимонівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник відділу освіти дітей із порушеннями слуху.

Семінар відвідали педагогічні працівники Комунального закладу «Харківська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат І-ІІІ ступенів

№ 6», Комунального закладу «Харківський спеціальний навчально-виховний комплекс», спеціальної вечірньої загальноосвітньої школи № 23, дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 240 комбінованого типу; представники Харківської обласної організації УТОГ.

Зі вступним словом учасників семінару привітала директор спеціальної школи-інтернату Альошичева Т.Б., а вихованці нашого закладу підготували невеличкий святковий концерт.

Під час семінару обговорювалися актуальні питання:

  • Реформи в освіті дітей з порушенням слуху: виклики сьогодення та перспективи;
  • Українська жестова мова як засіб спілкування та навчання;
  • Бімодально-білінгвальний підхід до освіти дітей із порушеннями слуху;
  • Реалізація принципів бімодально-білінгвального навчання на уроці української жестової мови;
  • Особливості розвитку і навчання дітей із порушеннями слуху тощо.
Коментарів немає

Вибачте, на даний момент коментування закрите.